la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

luni, 26 ianuarie 2009

inland optique


mi-as dori sa am o poza pentru ce simt acum. mi-am dat seama ca nu pot lasa pe nimeni sa-mi mai citeasca aceste fantome. toti au reactionat pe rand la fel. in fata ta... si toti te intreaba cine esti si partea ciudata e ca se uita in ochii mei atunci cand fac asta. am inteles deja de mult ca tu si cu mine suntem aceeasi persoana, dar... se vede? eu nu vad asta, pentru ca e ca si cum as putea sa ma uit la mintea mea fara oglinzi si nu pot. si tu? cu ce oglinzi te-ai putea uita vreodata la tine in asa fel incat sa ma vezi dracului si pe mine pe acolo?... si ei? ce fac? se uita la mine si apoi la tine si apoi iar la mine si raman cu ochii pironiti in ai mei ca si cum ar fi vazut o naluca si te intreaba cine esti... si eu incerc disperata sa le explic ca pot sa iubesc si un alt barbat, nu numai pe cel pe care l-am incuiat din greseala in ochii mei si ca ochii mei, desii incuiati in el cu totul, pot sa te vada si pe tine...
si n-am nici o poza pentru toata treaba asta...
P.S. ulterior mi-am amintit de asta si cred ca asta e cat de cat aproape.

2 comentarii:

metafizicx spunea...

tot ai ramas in anonimatul ala fara telefon ca si mine?:)

andra spunea...

"Numai tu si cu mine
inmultiti si impartiti
adunati si scazuti
ramanem aceiasi...

Pieri din mintea mea!
Revino-mi in inima!"

chiar azi am facut-o la scoala si mi-au placut foarte mult versurile astea,cred ca ti se potrivesc,mai degraba,vi se potrivesc :) >:D<