la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

marți, 20 octombrie 2009

Le grande, pour les petits enfants.


i reckon it makes you even worse when you cant say it then when you, cunt, say it. and i cant live with it. am boala asta in mine, imi provoaca febra, greata si varsaturi, dureri cumplite de stomac, o sfarseala de nedescris in oase si crampe musculare in somn. si nu e ca si cum n-as mai fi incercat sa dorm pana acum. am dormit si inca foarte bine, cred ca e de sezon insa, imi amintesc foarte clar ca anul trecut pe vremea asta eram incolacita in jurul unui munte de pastile si de sticle goale. e felul corpului meu de a-si aminti de toata durerea fizica, da zic fizica, pe care mi-ai provocat-o intr-un timp atat de... nu stiu daca scurt e la fel de fidel realitatii ca ireal. si ma tot scurg, si ma tot sfarsesc asa, cateva zile pe an, nu multe dar nici foarte putine. sunt momentele cheie si asocierile absurde prin absenta si de altfel o foarte sanatoasa lipsa de sens. am subestimat capitolul asta, cred ca e cazul sa incepem sa vorbim despre toata cartea si capata proportiile, nu ale Micului Larousse, ci ale unuia imens insa tot pentru copii...

Niciun comentariu: