la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

miercuri, 25 februarie 2009

i dont want to be like other people are, dont want to own a key, to want to wash my car...


mi s-a spus ca cica ar fi trecut 20 de ani de cand sunt aici. nu-mi doream pentru ziua asta mare lucru. credeam ca o sa ma simt bine de obicei oamenii asa se simt cand e ziua lor. sunt cel putin veseli, pentru ca oamenii din jurul lor au grija de asta. eu... eu n-am avut asta azi. eu nu pot decat sa ma gandesc la turn my way, melodia celor de la new order, melodie care ma face sa ma simt cat de cat bine in sensul ca atunci cand o ascult imi amintesc de ce sunt inca aici. problema este ca nu mai stiu nici eu, ca si el, cum sa ajung din nou acolo... atata tot. 

Niciun comentariu: