la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

joi, 19 iunie 2008

maine. poimaine. in nisip.


nu pot sa scriu despre asta acum. am sa-ti scriu maine sau poimaine dimineata in timp ce voi sta cu laptopul in brate pe plaja. si nimic din ceea ce va fi in jurul meu nu-mi va mai aminti de tine si de fabrica de culoare de sticla. si nu voi intampina nici o dificultate pentru ca tot ce n-am spus si tot ce-mi mai amintesc a ramas numai in mintea mea. si e public pentru ca suntem cel putin 2.

Niciun comentariu: