la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

duminică, 22 iunie 2008

o usa in nisip


n-am putut sa mai scriu. am vrut sa scriu ieri dar nu vedeam tastatura si as vrea sa scriu azi dar cred ca am adormit deja. nu stiu ce se intampla mai departe, nu vreau sa-mi spui. din timp in timp imi amintesc si inghet de frica. alteori deschid ochii si ma trezesc zambind. ca si cum mi s-ar intampla ceva numai al meu si imi permit priviri ascutite si sagalnice pentru ca mi se intampla ceva despre care ei n-au habar. de fapt numai tu stii. si am sa te las doar ca azi nu stiu de ce. poate am sa stiu peste o luna, un soare si inca un pamant. pana atunci iar te-ai incuiat pe dinauntru in mintea mea si eu astept cuminte in fata usii sa ma primesti si pe mine inapoi.

Un comentariu:

metafizicx spunea...

vreau sa te intreb ceva cu toate ca nu te cunosc. cum poti scrie pe comp niste chestii care vor sa transmita ceva..? eu nu reusesc cand stau in fata pc-ulii sa scriu nimic interesant. nu stiu poate asa sunt eu facut...mi se pare ceva de plastic fara suflet...nu se compara cu foaia. tu ce zici?



www.metafizicx.blogspot.com incearca daca vrei blogu meu:)