la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

vineri, 27 martie 2009

lies, lieus, lies again.


mi-as fi dorit sa visez ca imi lipseste o mana. cateodata cand merg pe strada ochii mi se impaienjenesc din cauza unor imagini in care eu cad lovita din plin de o masina sau doua. una dupa cealalta. sau poate pe niste scari, in special cele rulante. eu urc si urc, si ametesc si cad luandu-i pe toti ceilalti dupa mine. sunt sigura ca o sa gasesti ceva si aici. asta simt. eu sunt unul dintre oamenii care aflati pe margine nu se arunca, sar. sar. in gol. singura, dar vreau sa vad cum e? ce mi se intampla, unde ajung, pana unde tine, cati o sa mai fie dupa aia, o sa mai fiu si eu cu ei?... ce s-a intamplat cu mine? pai... cred ca am sarit deja. acum nu mai am o mana, ma deplasez cu ajutorul unui scaun cu rotile, am orbit aproape de tot, am doua trei, patru coaste rupte, ma dor picioarele pe care le aveam si cu care puteam sa alerg, dar mai ales sa sar. ma dor si mainile, capul in fiecare zi. nu dorm deloc dar as dormi tot timpul. mi se face somn numai in pat sau in scaunul in care zac toata ziua. si toata noaptea nu-mi mai este somn atunci cand inchid ochii si ma ridic in sfarsit din pat. si poate ca aveam si mana stanga si picioarele intregi, chiar si capul, cel putin jumatate din suflet, daca inainte sa fac saritura aia nenorocita imi spunea si mie cum sa cad.

4 comentarii:

Anonim spunea...

It's not the way you fall that matters, it's what you've seen during the jump; it's not how hard you fall, but how fast you decide to get up.
Each and every jump leaves you broken, but makes you stronger and makes room for new wings.
Never regret a jump, never regret a choice, as long as you're the one that makes it.

andra spunea...

din pacate nimeni nu iti spune cum sa cazi
afli de abia dupa ce ai facut-o
si te trezesti adunand-ti ramasitele de pe jos,
incercand sa le pui in acelasi loc
doar doar sa nu se observe ca odata au cazut

Marius Palcior spunea...

ce gand...

metafizicx spunea...

bai daca cumva mai itnri pe blog..vezi ca vin in bucuresti la andra. asta na..doar sa stii asa. in legatura cu ce am vb in vara daca mai tii minte:) inaintea perioadei in care ai murit.
in 11 sunt acolo.