la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

luni, 7 aprilie 2008

je me rappelle pas de tes crayons


"va rog sa ma scuzati domnule, nu-mi amintesc nimic. "

stiu ca te uiti disperat in ochii mei acum si cotrobai, scormonesti, sapi, te cutremuri... credeai ca o sa recunosc ce mi-ai lasat. si am si recunoscut culoarea ochilor, paloarea fetei, fumul. dar am invatat de la tine ca ochii mei sunt frumosi si atunci cand mint. mi-as dori culoarea obrajilor inapoi, culoarea pe care o aveam intr-o joi dupamasa cand tu plecai spre o carciuma zgomotoasa si eu mai ramaneam putin la un seminar. si am venit si eu la carciuma din spate si te-am vazut acolo, m-am asezat cuminte la o alta masa si mi-am recapatat toate culorile inapoi pentru ca ma uitam la tine si-mi pareai perfect.

mi-ai furat, sau ti-am dat eu singura toate creioanele cerate. mai am unul negru, un ciot, un rest. il strangeam in pumnul meu mic in timp ce plangeam infundat si nervos si ma suparam din ce in ce mai tare pe urmele pasilor tai pe culoare, pe asfalt, prin metrou, pana undeva unde nu te mai vedeam. m-am suparat rau atunci , ma mir ca n-am topit de tot creionul asta mic. acum daca tot il mai am, sa scriem... dar zau, promit, nu-mi amintesc nimic. asa cum ai spus.

2 comentarii:

andra spunea...

ti-am citit cateva bloguri de pe blogos.ro si mi-au placut teribil,ai un stil aparte si deosebit.bravo si tot asa :)

andra spunea...

acum am vazut commentul,sa stii ca asa e,daca nu te deranjeaza as vrea sa facem schimb de iduri,mi-ar placea sa mai vorbim,daca vrei trimite-mi id tau pe fan_4ever_iod@yahoo.com