la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

sâmbătă, 12 aprilie 2008

my empire of dirt


am vrut numai bine. dar n-am stiut cum. acum asa a fost dintotdeauna. era soare cand am inceput, acum au crescut copaci peste tot si cerul de iarna s-a dus. am facut o tampenie aseara, n-am vrut sa-i tulbur somnul. am abuzat de alcoolul din mine, sper ca nu te-am trezit. chiar imi pare rau.
cat despre restul, pestisorul meu auriu sper ca intelege ca n-am sa uit, dar o sa ma vindec candva. si asta pentru ca el m-a ajutat mult. a fost ceva ce a spus mai demult. l-am auzit, dar am mintit. asa ca mi-a mai spus o data in timp ce-mi mangaia parul si ma ruga sa nu indraznesc sa plang. si sa nu mai fiu proasta. si daca tot am inceput asa devreme, sa ma maturizez naibi o data pana la capat. si m-a ridicat de acolo, m-a dus afara sa beau cu oameni frumosi si buni. am facut cafea, am ras, am spus prostii, am terminat niste sticle. am plecat acasa singura si mi-am fost de ajuns...
apropo, acel ceva dracesc din mine nu e futacios, e mai degraba foarte trist si ma mananca pe dinauntru. dar nu-i nimic, n-am sa-mi dau eroii pentru fantomele lor. le am pe ale mele si sunteti superbe. multumesc

Niciun comentariu: