la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

sâmbătă, 8 martie 2008

acid-atentie pericol de arte



o sumedenie de imagini care ar putea foarte bine sa nu aiba nici un sens anume se deruleaza cu un debit mai mult decat copios in spatele ochilor mei rosii. mi-am dat seama ca in spate pentru ca la un moment dat am inchis ochii si imaginile erau tot acolo. este efectul noptilor de nesomn si al substantelor tamaduitoare de moment sau momente. sau ma rog, in alte cuvinte m-am fript la cap. dar baiatul asta e genial...

Niciun comentariu: