la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

luni, 10 martie 2008

"unii ochi sunt acoperiti de pleoape"


stii ca stau si ma uit la literele astea cumplit de nostime de pe tastatura mea si ma intreb cum parcurg ele drumul de la ganduletele mele pana la gandurile tale mai bine decat l-ar putea parcurge gandurile si atat... si daca nu stiai la ce ma gandesc acum stii. si daca nu stiai nimic, este perfect plauzibil pentru ca nici eu nu mai stiu nimic. nu stiu cine sunt oamenii astia din jurul meu si ce vor ei? sper ca nu foarte multe pentru ca nu am nimic de dat.
astazi insa cred ca am inceput sa simt ceva din nou. si nou este cuvantul cheie. si-mi doresc ca, daca va fi, sa fie simplu si frumos. desii, daca stam sa ne gandim nu prea are cum. doar e vorba de o printesa de zahar ars si de un om care fortat de prezenta ei se va transforma la un moment dat vrand nevrand intr-un tiran absolut. oricum cel mai simplu lucru pe care pot sa ti-l spun acum este ca pot sa te iubesc.

Niciun comentariu: