la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

duminică, 23 martie 2008

me coucher avec...un reve carre




  • sa ma vrei si sa nu spui nimic si atunci cand nu inteleg si plec sa fugi dupa mine doar ca sa imi spui ca n-am fost acolo...

  • sa iesim in oras si sa mancam capsuni la fabrica, sa fumam una, doua, trei pipe mici

  • sa recapitulam de ce frumosul facut e mai frumos decat frumosul pur si simplu, sa nu fim de acord

  • sa fim ok cu asta, mai bem o corona

  • sa ramanem fara capsuni in mijlocul unei intersectii goale, sa se blocheze motorul, taximetristii sunt mai beti ca noi

  • sa te bucuri ca ne-am gasit, sa ma bucur ca m-ai gasit

  • sa ne bucuram ca doi copii, sa radem la o picatura de ploaie

  • sa dormim in asternuturile mele negre, in patul de sub geam, sa ne trezim in toiul noptii, sa ne-o tragem fara sa scoatem o vorba, sa ne culcam din nou

  • sa ne trezim pe rand si sa numaram respiratiile celuilalt, sa-i privim pleoapele cum tremura, sa ne gandim la ce se uita in vis

  • sa vreau sa te uiti inapoi la mine in vis


la sfarsit am sa ma intreb car(r)e vis.

Niciun comentariu: