la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

joi, 27 martie 2008

micul meu raspuns - nu!


raspunsul meu va fi 'nu'. intrebarea a fost oricum inutila, era de asteptat sa nu-mi doresc sa uit. si tu trebuia sa stii ca nu pot, si ca vointa mea nu este mai presus de puterea amintirilor tale. in orice caz am renuntat cu totii si la noi si la voi si unii la ceilalti. si radem cand ne uitam in oglinzile celorlalti pentru ca stiam ca vom fi singuri si nu liberi.

casa mea de sticla, blocurile lor de beton. casa oricui, blocurile tuturor...

in termeni de placere si durere nu exista nimic rau in asta. in termeni de placere si durere nu exista si atat. nu stii ce urmeaza sa simti, daca iti va placea mai mult sa te zgarii, sa te musc, sa te ating cu varful degetelor si sa ma plimb jos pe una dintre cele mai frumoase clavicule pe care le-am atins vreodata, sau sa-ti sarut incet incheietura mainii. si atunci, daca nu stii de ce sa uit?...

3 comentarii:

Anonim spunea...

asa, deci. uita-te un pic in spate :)

Anonim spunea...

peste MAXIM o saptamana, totul va re-intra in normal. HUG

Anonim spunea...

tocmai am aflat ceva, si retrag ce am spus mai sus. o fi usor sa minti uitandu-te in ochii mei? oricum iti doresc numai bine. sincer