la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

miercuri, 13 februarie 2008

aminteste-ti ca esti singur chiar daca si ei viseaza


motto-ul zilei va fi dedicatia unui om care nu ma cunoaste dar care a spus totul despre mine pe prima pagina a unei carti superbe scrisa tot de el: pentru monica, care viseaza f. frumos chiar si atunci cand pare ca face altceva...

adevarul despre povesti nu exista. cred ca asa ar fi fost corect sa inchei, nu? sa fi inceput sfarsitul cu o fraza in care sa va zic ca de fapt singurul adevar despre povesti este ca incep si se termina. dar asta n-are nici un sens, pentru ca tot ce incerc eu sa dovedesc aici este ca de fapt povestile nu au cum sa existe in spatiu si timp, pentru ca ele nu exista si atat. sunt doar povesti... le spui, le gandesti, le traieste insa o parte din tine pe care n-o poti cunoaste, controla, prezenta celorlalti, o parte din tine despre care nu vei stii niciodata in ce masura esti tot tu de fapt. e cred cel mai periculos artificiu al inteligentei umane. si este exact singura si cea mai puternica dovada a faptului ca nu suntm decat asta, decat imaginatie, senzatii intelectuale de cea mai mare finete si acuratete fiind in fond tot fructul unei impresii si nimic mai mult. nu exista decat mintea ta bolnava printesa draga...printesa insasi este insa mintea MEA bolnava.

dar n-am sa melodramatizez asta. ramai cu tot felul de franturi ale puzzle-ului tau mental complet separat de lumea asta grozava in care dormi si te trezesti dar nu visezi, in care faci mult sex dar nu ai orgasm, in care mananci dar nu ti-a fost vreodata pofta, in care torni whiskey in tine dar nu te imbeti vreodata, si la sfarsit le pui cap la cap. in final, amintindu-ti de mintea ta delicioasa ti se face pofta de visul unui orgasm in bratele caruia se te arunci cuprinsa de beatitudine. si abia atunci e frumos. aminteste-ti ca esti singur, o sa te ajute sa traiesti langa ceilalti si visele sau vietile lor.

8 comentarii:

Unknown spunea...

what book?what man?i wanna read it :)

maia.storyboarders spunea...

aaa...abisa de iulian tanase.

Anonim spunea...

vezi ca e 'pas vrai', micuta intelectuala de noptiera ce esti.

Anonim spunea...

si ce vrei sa spui de fapt cu acest post? un fel de joc al cuvintelor, un pic folosofic[dar destul de ieftin pana la urma] dar ce urmaresti? ce transmiti? cuvintele frumoase nu sunt cu adevarat literatura.

poate ar trebui sa inveti cate ceva de la iulian tanase.

maia.storyboarders spunea...

@ anonim:iti multumesc pentru informatie nu si pentru apelativ, mi se pare gratuit, dar sa presupunem ca ai motivele tale. pastreaza-le linistit/a.

@ neuromancer:mie imi este destul de clar ce vreau sa transmit. nu e o poveste pe care sa o pot spune ca din topor ca sa se inteleaga clar despre ce e vorba. trebuie sa ma ascund pe dupa formulari de genul asta, insa n-am avut vreodata aroganta de a pretinde ca fac literatura, scriu si eu un amarat de blog, atat. iar pe iulian il respect si admir foarte mult ca si scriitor dar nu pot invata cum sa scriu de la el pentru ca scrisul nu se invata si oricum fiecare are tripul lui.

Anonim spunea...

Tata la copii says:
a ) ce faci sora, te explici ? gresit, n ai sa poti explica la toti tot
b ) daca expui textu, tre sa te si astepti la de astea
c ) mie ,sincer , imi place la rastimpuri scriitura ta, cat despre poze...Stii !
d ) ai ma, scrie bine Tanase ? eu nu am apucat sa citesc nimic de la el ( vina mea )

maia.storyboarders spunea...

eee...n-as spune ca ma explic, i'm being polite mai mult. si da, mie mi-a placut mult ce am citit de la iulian.

Anonim spunea...

tata la copii says :
poza asta cu iuresul ma oboseste