la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

sâmbătă, 9 februarie 2008

house of glass



printesa si tiranul. nu-i mai vad. tag-uri: sticla, fum, budinca, fulgi, nepotrivit, neterminat... coltul ala din mintea mea in care dormi acum o sa devina umed si rece candva, o sa fie intuneric si o sa miroasa a apa siroind pe niste vechi pereti de sticla rece. eu am sa ma intind langa tine si am sa incerc sa te iau in brate si sa te incalzesc. ma voi speria cumplit cand am sa observ faptul ca si tu ramai rece ca podeaua si peretii nostrii. si cel mai trist va fi cand, stand langa tine acolo pe jos, ma vei raci si pe mine...

mai tii minte casa noastra cu pereti de sticla? de aici a inceput totul, ecran mare sau proiector? si unde am putea proiecta filmele intr-o casa cu pereti de sticla?... tiranul a spus pe tavan, stam in pat si ne uitam la filme pe tavan. nu am duce lipsa de intimitate pana la urma sa stii, pentru ca ti-am mai zis, perspectiva e inversul. ar duce insa lumea lipsa de intimitate in fata ochilor nostrii mari, tristi si curiosi...

in toata povestea asta de clestar niciunul dintre noi nu s-a mai gandit la faptul ca sticla se sparge. in mintea mea, coltul ala in care dormi acum, peretii nu sunt de sticla. poti face ce vrei, e ca si cum te-ai fi incuiat pe dinauntru, eu nu vad nimic, nu pot sa opresc nimic, tu te joci si desenezi povesti din fumul de tigara, iar eu le traiesc in vise din abur de prajituri.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Tu sigur nu esti barbat, si sigur tiranu nu e tatal tau ?

maia.storyboarders spunea...

incerc sa-mi imaginez de ce ai spune asta... nu, sunt o fata iar tiranul a fost un barbat. trebuie totusi sa-mi explici cum a functionat ratonamentul anterior...

Anonim spunea...

Ideea e ca asta e un text asa, mai unisex si cam desenzualizat.Nu, desexualizat mai degraba. Pe partea ailalta era o mica rautate. Una de tiran :)

Anonim spunea...

Pai tu stai sambata la calculator ? Frate , ce vremuri, ce copii cuminti

maia.storyboarders spunea...

a fost o noapte grea... nu pot decat sa zac la calculator...

Anonim spunea...

eu am rom bun si muzica aia potrivita pt stari nasoale...http://www.youtube.com/watch?v=JeBVDKyewZ8
Merge ca focu la scriitura ta, ia vezi o

maia.storyboarders spunea...

foarte frumos...se poate insa si asa http://www.youtube.com/watch?v=lTrzTk7vXM0 si un vin rosu.

Anonim spunea...

vinu rosu merge, da atat ,in ceea ce ma priveste