la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

marți, 19 februarie 2008

chestii simple si misto - lipsa pe furis


ce s-a intamplat cu toate lucrurile simple si misto? si daca s-au dus in alta parte cum le mai gasesti? unde sunt? unde esti?
da, adevarul este ca noi nu suntem deloc simpli si de cele mai multe ori nici misto. incerc sa nu ma simt asa, sa nu ma gandesc la tot felul de tampenii care mi-au intrat in reflex dar uite ca printesa nu mai e, tirani sunt peste tot si... m-am cam saturat asa... amuzant accent ai pus pe relatia noastra strict 'profesionala' cu lipsa pe furis. amuzant, dar n-am sa vin la toamna. se va rezolva acum si de tot eventual.
pana una alta cred ca motivul pentru care ma simt mizerabil acum este vanitatea cu care imi place sa il fac fericit pe omul de langa mine. in timp ce pe el il chinui de fapt. si este ironica naturaletea cu care absentez cateodata din viata noastra si merg pe alte drumuri pentru ca de fiecare data cand ma gandesc la ce animal sunt incep sa plang. de fiecare data cand imi amintesc cat de bestie pot sa fiu cu ceilalti fata de el incep sa urlu de durere. si chit ca mi se opreste inima-n loc si respiratia in cosul pieptului gasesc de fiecare data obraznicia necesara unui nou drum. dupa care ma intorc din drum. si nu ma mai uit in urma...

4 comentarii:

Anonim spunea...

tata la copii says :
da

maia.storyboarders spunea...

este?

Anonim spunea...

aplauze :)

Anonim spunea...

Tata la copi says :
este ! ( da tu nu te lua dupa mine, eu nu prea...eu mai putin.. )