la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

miercuri, 6 februarie 2008

minus eu.


si acum am sa ma indrept catre toate lucrurile care mi-au facut rau vreodata. sa ma chinui pentru ca asta merit si inainte sa plec sa le multumesc pentru orgasme si pentru lacrimi. n-am sa fac diferenta pentru ca nu conteaza. si la sfarsitul fiecarei zile am sa fac o baie lunga pe care am sa ma bazez ca-mi va spala atingerea lor de pe corpul meu. de acum in colo am sa te caut numai pe tine sau pe cineva ca tine. si pana atunci echivalez sexul cu dragostea si dragostea cu sexul si viata cu dragostea si cu sexul. si e o porcarie pentru ca se iese de fiecare data pe minus. minus eu.

dar s-a intamplat deja. mi-a venit sa plang si in timp ce si de cateva ori dupa. si daca n-am mai vrut a doua oara este pentru ca stiam ca n-am sa ma mai pot abtine si in loc de orgasm am sa izbucnesc in hohote de plans. lacrimile mi s-ar fi rostogolit pe obraji in jos pana ar fi ajuns pe umarul lui stang. si poate nici atunci... nici atunci nu si-ar fi dat seama. s-ar fi jucat in continuare cu sfarcurile mele usor amuzat de intorsatura placuta pe care au luat-o lucurile. a fost grozav dar eu sunt defecta.

sunt atat de obosita incat nici macar nu-mi mai amintesc cum ma cheama. m-au extenuat toate gandurile tale. m-au extenuat toate jointurile goale, toate paharele de whiskey, toata vodca si tot suflul pe care acum nu-l mai am. a fost cel mai grozav moment din viata mea. si de fapt de-abia asteptam sa intru in biroul ala. a fost un examen minunat. si s-a terminat. si acum trebuie sa cred ca ai fost pur si simplu beat si singur. nu prea conta daca eram eu sau ea de fapt. dar eram eu. si erai tu. si eu sunt in continuare… I’m broken. probabil ca voi avea adresa aceasta la status din cand in cand. am inceput un blog. n-am vrut de fapt, cred ca a inceput mai mult de unul singur. oricum...fabulez...http://jemecoucheaveclemonde.blogspot.com/

12 comentarii:

Anonim spunea...

Textu, in fine, eu l am citit greu si pa Orhan Pamuk, da pozele s grozaaaaaave. Tu le ai facut ? Sunt asa bine facute ca aproape le sade rau langa text. Langa orice text. Au ele povestea lor.

maia.storyboarders spunea...

nu sunt ale mele toate pozele. mie mi se pare ca dau chiar bine langa texte, chiar daca uneori sunt mai bune decat orice as putea scrie vreodata... imi plac mult pozele e adevarat ca au povestea lor intr-un fel, acum incerc si eu cum pot sa le lipesc langa a mea...

Anonim spunea...

Pe de alta parte, ultimu text e mult mai aproape de mine. Doar ca ochiu si gandu, la mine, in cazu asta, trage la poze. Pune si tu niste poze nasoale, si atunci sa vezi ce sta ochiu pa text. Ca n africa , unde miresele nasoale au domnisoare insotitoare babe sau maimute, ca sa poata sa iasa fetele in evidenta

maia.storyboarders spunea...

:)))))))))) adica textele mele sunt ca niste mirese nasoale?...bine de tot!!!...oricum, nu cred ca asta e solutia. daca pozele sunt intradevar mai bune decat textul si nu reusesc sa conlucreze la crearea povestii, poate ca ar trebui sa invat sa scriu mai bine, nu?...:D

Anonim spunea...

Am vrut sa zic altceva...poftim, am rosit ! Tu scrii probabil bine, eu nu prea mai stiu sa citesc carti
A, ideea era ca mie mi plac pozele, da uite acu s a sedimentat, acu descopar ca si textul .....

Anonim spunea...

..suge grav, asa de grav ca e amuzant.

maia.storyboarders spunea...

@anonim: and somehow you found a couple of mins' to read it and leave a comment:D...petty sucky life is all we get i suppose...

Anonim spunea...

@ Anonim
Cine suge puiule ? Si ce suge ? Atribui cumva altora dorintele tale nerostite ? K! Acu ai dat pe fata, acu poti sa recunosti , zi ca vrei sa ...Sa sugi ?

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

La princesse nu mai scrie ? Si de ce ai sters mesaju lu saracu anonim, poate era doar un strigat de ajutor si nu ai inteles tu.

Anonim spunea...

Sau macar baga si tu poze. Nu ca textu ar fi rau :)
Intrebare : care s ale tale pana la urma ? Sau invers, care nu s facute de tine ?

George Colang spunea...

antrenanta viata!