la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

marți, 12 februarie 2008

i dont see what anyone can see in anyone else but you



vreau sa scriu acum despre orice altceva imi vine in minte. mai sunt cateva zile lungi. trebuie sa scriu despre furculite si ierarhii ale servetelelor pe masa, farfurii goale, farfurii sparte, pahare, si apoi sa ma uit cum cineva le da viata. asta am facut si cu tine. te-am scris, gol si spart, si acum plec si sper sa vina o femeie frumoasa si sa-ti dea viata pe care cuvintele mele au ascuns-o. n-am sa fiu eu acolo. eu raman pe culoarele mele intortocheate si stramte, reci si umede ca niste obraji pe care curg mereu aceleasi lacrimi. si daca ma uit in spate si daca ma uit in fata vad acelasi lucru, albastru verzui, ochii printesei care s-a spart intr-un balon de sapun. nu vreau sa zgarii si sa smulgi nimic, .... . vreau sa ma lasi sa plec, nu sa fug.

daca am vreun drept, tiranul sunt tot eu. n-ai fost niciodata tu. tu nici n-ai fost, nu? ochii tai mari si negri, o umbra si tot ai mei erau. si apoi fumul, un pachet pe zi si ceata obisnuita, condens stupid, nimic mai mult. si o umbra, doi ochi, cateva fumuri... putem sa fiu eu foarte bine.

7 comentarii:

Anonim spunea...

uha , iar poze superbe !

Anonim spunea...

in final o unda de intelepciune. desi nu imi place trebuie sa ii dai cezarului ce e al cezarului. dar tot am dreptul sa ma mir. poate e de la cereale...

maia.storyboarders spunea...

@neuromancer: you sound just like him.

Anonim spunea...

no wonder here.

maia.storyboarders spunea...

@neuromancer: no more wonders for any of us. i promise.

Anonim spunea...

nu o lua personal. nu este personal. eu nici nu exist pentru tine. sunt doar inteligenta critica,si emotii rasfrante.

ma refeream la faptul ca toti barbatii sunt tirani. iar cei ce nu sunt, nu merita sa fi cu ei oricum nu? :)

weird,weird creatures this women..but we love them still.

maia.storyboarders spunea...

and still, you're not him... any of them for that matter...