la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

sâmbătă, 9 februarie 2008

die hard 4 another day


printesa inca mai scrie. trebuie sa-mi iau tigari, pentru ca trebuie sa fumez. si trebuie sa fumez ca sa am o alta ocupatie in fara de cea care imi vine acum in minte: sa-mi smulg pielea de pe mine de durere. desii, daca mai tii minte am mai facut asta o data...cand am incercat ca o proasta ce sunt sa te smulg chiar pe tine.
capitolul asta se termina...prost. pentru ca nu stie cum sa inceapa.
fara poze azi. pana maine...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Merci, domnisoara, un text frumos ( si scurt :) )care mie mi a prins bine azi .

maia.storyboarders spunea...

ma bucur tare mult. daca ai stii in ce stare eram cand l-am scris...ohooo...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
maia.storyboarders spunea...

@anonim: te voi ruga sa nu mai postezi nimic pe blogul asta. sa nu-l mai citesti daca te supara atat de tare, sa nu-mi mai raspunzi, si sa iti cauti o ocupatie mai potrivita limbajului si atmosferei intelectuale -ciclice probabil- in care iti place sa te scalzi in mod obisnuit si dizgratios. iti multumesc din suflet...hai sa existe si imbecili fericiti pe lumea asta!!...