la princesse a dit qu'elle se couche avec le monde...pas vrai! je me couche seulement avec toi!

sa cauti fara sa stii cine-i, si totusi sa fii sigura ca ai sa-l gasesti... printesa timp de o zi, tot timpul; un copil vesel care se joaca, rade si mai presus de toate, uita...

-adevarul se afla in cuvintele lui ca altcineva si in fotografiile pe care vi le face pe fuga tot el sau chiar timpul-

duminică, 3 februarie 2008

the scientist


E dureros tocmai pentru ca tu esti aici si eu sunt acolo. E dureros pentru ca toate cuvintele astea ti-au mai fost spuse de o mie de ori. E dureros pentru ca si eu le-am mai spus. E dureros pentru ca pana acum cand le spuneam nu simteam nimic. E dureros pentru ca ma resemnez si eu nu fac asta niciodata. E dureros pentru ca nu-ti mai pot spune nimic. E dureros pentru ca nu stiu exact dar am impresia ca in coltul ala din mintea mea in care dormi acum e intuneric. E dureros pentru ca atunci cand ma uit la tine te vad. E dureros pentru ca exista un decalaj de 20 de ani nenorocit intre cele doua iluzii. E dureros pentru ca avem impresia ca ne-am obisnuit intr-atat cu cuvintele astea incat acum pare ca nu inseamna de fapt nimic. E dureros pentru ca mi-e teama ca cel mai rau lucru pe care mi l-ai putea face ar fi sa uiti. E dureros pentru ca s-ar putea sa mi se intample si mie. E dureros pentru ca n-o sa uitam totusi chiar tot. pentru ca nu s-a intamplat chiar tot. e dureros pentru ca vreau sa te ating, sa te mangai cu mainile mele mici de copil, sa te sarut cu buzele astea calde si singure, sa te strang in bratele mele subtiri, sa nu-ti mai dau drumul niciodata. E dureros pentru ca nu am voie sa fac asta. Pentru ca nu-mi vei da voie sa fac asta. E dureros pentru ca li se va parea murdar si lipsit de scrupule si absurd si imposibil. E dureros pentru ca noi stim ca de fapt nu e asa. E dureros pentru ca stiu ca te doare si pe tine macar putin. E dureros pentru ca banuiesc ca acum iti faci procese de constiinta si crezi ca tu esti vinovat pentru faptul ca lumea traieste cu ochii inchisi. E dureros pentru ca te simti prost acum, pentru ca te simti descoperit, pentru ca probabil crezi ca ai facut ceva rau. E dureros pentru ca daca tu te simti asa eu voi ma voi simti ca si cum as fi intrecut limita. Si limita mea stiu bine ca nu e asta. E dureros pentru ca pe corpul meu gol n-a ajuns nici un semn de-ale tale. E dureros pentru ca te vreau. E dureros pentru ca e nepotrivit si totusi avem ochii la fel de mari si de tristi si de plini de lacate. Si e dureros pentru ca lacatele din ochii mei le-ai pus chiar tu.
Capitolul asta incepe prost pentru ca nu va avea niciodata sfarsit. Si pentru ca nu mai e de mult timp doar un capitol. Asta e povestea. ‘Ziua cauti adevarul, noaptea cauti printesa’ Jack Fitzgerald. Noptile sunt lungi, sunt reci, e ceata, e fum si mult alcool. Ai zice ca nu e un mediu in care o printesa sa poata supravietui. Dar pana la urma toate chestiile astea creioneaza iluzia printesei asa cum o vrei tu. Ceea ce la lumina zilei e fals, sau neclar. Ziua e o transa lucida, plina de muci, zapada si alti oameni. Noaptea e doar printesa si ceata ei… printesa asta o sa-ti bantuie toate noptile de acum in colo, .... . Ai sa zgarii ca prin vis cearceafurile reci in care te culci. Ai sa rupi, ai sa distrugi. Ai sa adormi singur. Si la un moment dat ai sa vezi printesa pe strada, ziua in amiaza mare cum se va uita la tine cu ochii ei mari de gheata verzuie si n-o sa-si mai aminteasca nimic… o sa incerce sa traverseze pe partea celalalta pentru ca strainul asta superb o fixeaza, o tintuieste cu privirea lui ascutita de obisnuinta si decupata de oamenii din jurul lui. Si o sa vina o masina mai mica sau mai mare, care in loc sa o loveasca o sa o sparga ca pe un balon de sapun. Si atunci ai sa te arunci tu in gol. Si o sa ma uiti pe toata, mai putin mainile pe care nu le-ai strans, buzele pe care nu le-ai sarutat, bratele care nu te-au cuprins, corpul cald si privirea pe care le-ai adormit in tine…

6 comentarii:

Anonim spunea...

tis painful, i think there s not a person in this world care sa nu se regaseasca macar in cateva din randurile tale

Anonim spunea...

bla bla bla.i'm sorry that i don't belive a word you're writing. e kind of nice tough,dar remember ca everybody can look for pitty but not everybody can find happiness. whatever.

maia.storyboarders spunea...

why are you reading it then? absolut tot ce am scris aici e fabulatie. nu trebuie sa crezi nimic, eu n-am sa zic ca nu simt nimic doar pentru ca ti se pare tie prea trist. mila? mila e un rahat care te ajuta sa te simti mai uman tu cel care o nutresti nu ala pentru care o simti. asa ca nu ma lua cu rahaturile astea cu fericire si mila. asta s-a intamplat asta am simtit asta am scris. nu trebuie sa crezi nimic, sunt doar cuvinte insirate, doar pixeli ce e dincolo de asta n-ai sa afli...

Anonim spunea...

of,imi pare rau.chiar nu am vrut sa te fac sa te simti rau, sau sa imi bat joc de ceea ce simti...cu toate ca tot ceea ce simti nu are absolut nici o valoare,e doar un pixel.hai doi. si mi se rupe inima sa nu stiu ce e in spatele lor. probabil noapte.

maia.storyboarders spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

daca-l scrii numai pt tine de ce ti l-ai pus pe feeder?